Daftar Tetamu Kehormat

Wednesday, October 27, 2010

Selipar Aku... hu3

sambungan dari post Congratz Bro!! (^_^)

nak dijadikan cite..pas balik family angkat aku ..agak2 dalam kul 12.30pm, aku pun berjalan pulang ke keta aku..aku parking keta jauh skit la dewan konvo tu...aku pun masuk keta, buka kasut, nak pakai selipar..baru slesa nak drive keta kan...stail drive aku ni berkaki ayam hua3 kalau JPJ tengok, gerenti dia bagi kertas free je tanpa aku minta ceh...

ondaway balik..jalan agak tak sesak sangat la...kiranya perjalanan aku mudah la....Alhamdulillah!..sampai aku kat kolej..agak2 1.30pm...aku pun nak trun la dari keta...cari selipar..HUH??? selipar aku ghaib!!! pkiaq punya pkiaq..rupa nya aku tertinggal kat luar pintu keta sebelum aku drive...ini lah akibatnya drive berkaki ayam hu3...selipar aku di parking keta UM..hu3 kalau ada sapa2 jumpa, tolg bagi balik ye....patah lah..hati..

Selipar aku dalam kenangan hu3...
terima kasih menjaga kaki2 aku selama ini...
kau lah sahabat aku...

benar lah pepatah orang dulu2..patah tumbuh, hilang berganti.... aku amik masa juga la nak cari selipar baru...dah seminggu aku cari..akhir nya aku dipertemukan dengan si dia....di suatu sudut kat PKNS Bangi...dia ialah...SELIPAR ASADI!!!!

he3 lawa tak selipar aku??
yg ni versi biru..yg aku punya versi kuning..


p.s : nak cari selipar pun..kene ada taste juga..macam tu la juga bila nak cari jodoh he3 apa..salahku..apa salah ibu ku..ibuku dirundung pilu... lagu Wali - Cari Jodoh..layan jer..


bersambung....

0 comments: