Daftar Tetamu Kehormat

Wednesday, October 20, 2010

Akhirnya..TiBa JuGA HaRi Nie..

Alhamdulillah...akhirnya tercapai juga aku nak wat blog sendiri.. ye la sebelum ni asyik baca blog orang laen je..teringin juga nak ada yang empunya he3..ni pun entah macam mana gatal tangan nak wat blog ni..mungkin otak tengah blur kot..

kalau ikut hati ni, memang dah lama nak wat blog..dah rancang 2 tahun??? lama juga kan..tapi baru2 ni ada rasa power dalam diri nak cuba eksperimental 'dunia khayalan' ku dalam blog ni..

apa2 pun harap aku dapat konsisten untuk terus berkarya di 'dunia khayalan' aku ni...kepada para bloger2 yang senior tahap pro-ultima, pembaca2 dan reader2 harap dapat memberi komen dan kritikan serta perkongsian yang dapat bantu aku terus menconteng blog aku ni he3


sekian..wassalam...
adios gonzales..chiaossu..


p.s: ayat2 dalam blog aku ni akan diguna spenuh nya dalam pelbagai ayat yg difahami, dalam erti kata laen..BAHASA AKU SENDIRI ha3 so, jgn marah la kalau x fhm..he3

0 comments: