Daftar Tetamu Kehormat

Tuesday, October 26, 2010

Congratz Bro!!!

Assalamualaikum..izinkan hamba menceloteh di kamar yg indah ni hua3.... entry ni xde kaitan dgn cite2 filem lama studio ampas zaman 60an k (^_^)..

malam ni aku juz nak crita tentang bulan he3 oppss...tentang kembara hidup aku pada minggu lepas...pendek kata.. hari sabtu yg lepas dan lepas..hari yg agak penat dan tired....

hari yg sebelum tu, aku telah bergegas kuar sebaik sahaja family angkat dari P.Pinang mari ke KL..hal ini adalah disebabkan ada nya event hari konvo sahabat baik aku ni kt UM..

family angkat aku ni, depa pi dok kat Hotel Singgahsana, PJ.. 1st time aku dengar nama hotel ni.. aku cuak juga la..area KL ni .. aku mana la cekap sangat explore2 hu3

dengan penuh konfiden nye, aku pun drive dari bangi pi sana. Sampai kat area stesen Universiti...kat UM.. aku pun Pak Cik Jan merangkap bapak pada member baik aku tu la.. nak minta dia guide aku.

Pak Cik Jan ni pun bagi tau la yang hotel ni kat area Amcorp Mall. huh? macam penah aku dengar.. oo..baru aku ingat..adik aku slalu crita yang dia pi shoping kat situ.

Pandangan dari keta aku : Corolla Altis ka Camry tu?? hu3

ondaway...sampai kat simpang berdepan bangunan TNB rasanya.. ada keta baik punya..geram aku tengok hu3.. anyway...bese la dah nama pun manusia..mesti ada jeles ma dengan keta orang len yg lagi bes dari kita.. sabar je la..akan ku bukti kan aku dapat beli juga keta idaman ku satu hari nanti..amin..


Pada waktu siang..rasanya dalam kul 5.45 petang.
akhir nya..sampai juga aku kat Hotel Singgahsana...setelah bertungkus lumus menggunakan skil2 kemahiran hidup aku nak sampai sini..

Malam dinihari..cantikkan!!
Ni bilik hotel yg aku tido he3


aku pun tak rancang sebenar nya nak tidur kat hotel ini..tapi keadaan memaksa he3 (malu tapi mahu) Mak Cik Ana merangkap mak aku punya member bek ajak aku tidur kat hotel. ibarat baby yang disorong bantal busuk..aku terima he3 kat hotel, Mak Cik Ana jamu aku dgn macam2 makanan dari penang mari.. rendang ayam, rendang daging, ketupat, gulai daging..pergh!!! aku layan je ..semua feveret aku..tapi yang paling memang aku lapar giler!!!!

besok nya hari yang dinanti2 kan ..konvokesyen member aku..hah lupa nak bagitau..nama dia Amy..bukan pompuan k..laki tau he3 secara ringkasnya.. tengok la pic2 kat bawah ni...

ni la family member bek aku ni!! Congratz bro!!

dari kiri : Mak Cik Ana, Ayin (awek Amy), Amy, Pak Cik Jan
depan : Alasyfar (adik Amy).



p.s: erm..tak sabar aku nak habis blajaq ni..ada lagi setahun...chaiyok!!!


bersambung....

0 comments: